logo logo logo logo
Рубрика: Политика, Актуелно, Економија    Аутор: новинарство    975 пута прочитано    Датум: 5.12.2010    Одштампај
PDF pageEmail pagePrint page

Mi vam nismo konkurencija: Tadić i Krstić umiruju Tijanića i Stefanovića Photo: Samir DelićKad je Rupert Murdoch bio primoran da proda TV Fox u Srbiji (jer su se svi trudili da ga iz Srbije najure, pre svih reklamni baroni Đilas, Šaper, Krstić & co),

+++

ljudi bliski kabinetu Tadića su svim potencijalnim kupcima savetovali da ne kupuju TV Fox jer im se to neće dozvoliti, po poznatom sistemu nedavanja dozvole od strane RRA ili agencija za koncentraciju kapitala (vidi pod: WAZ i Novosti). Tada se u okruženju Borisa Tadića smišlja novi plan: treba naći nekog pouzdanog prijatelja iz inostranstva koji će se pojaviti kao kupac, njemu će se dati dozvola, a onda će Tadićeva ekipa od njega da otkupi akcije! Slično kao kod već oprobane metode oko akcija Novosti i Beka. Kako se niko nije javljao, cena je drastično padala, do svega sedam miliona evra, iako samo oprema i autorska prava kupljena za Srbiju vrede preko 30 miliona. Tada na scenu stupaju Tadić i njegovi grčki prijatelji i počinje akcija – TV Nova!


ŠTA JE PISAO LIST „ALO“ 28.12.2009

Grčka TV „Antena“ od Nove godine zvanično postaje vlasnik beogradske Televizije „Fox“. Rupert Mardok se povlači iz Srbije, a svoju srpsku ćerku firmu daje Grcima za jedan evro, prepuštajući im plaćanje duga od oko 5,6 miliona evra. Zahtev za izdavanje dozvole novom emiteru predat je već Republičkoj radiodifuznoj agenciji, a uskoro bi trebalo da bude izdata zvanična saglasnost za preuzimanje ove nacionalne TV frekvencije.

Promeni vlasničke strukture, kako „Alo!“ saznaje, prethodio je razgovor između predsednika Srbije Borisa Tadića i vlasnika i generalnog direktora ove grčke televizije Minosa Kirijakua, 15. decembra u Beogradu, a koji je, prema istom izvoru, ugovorio lično grčki premijer i šef diplomatije Jorgos Papandreu.

- Sastanak je, po svemu sudeći, bio uspešan jer je usledio sastanak između Mardoka i Kirijakua na kojem je dogovorena prodaja Televizije „Fox“ grčkom biznismenu – kaže izvor „Alo!“. Potvrdu ove informacije juče nije bilo moguće dobiti u TV „Fox“. Kontaktirali smo sa izvršnim producentom „Foxove“ informativne emisije Zoranom Barancem.

- Zaista ne znam ništa o tome, morate pozvati našeg PR-a, ljubazno nas je uputio Baranac, ali se Slađana Paunović, PR TV „Fox“, nije javljala na poznati nam broj telefona. Novi vlasnik „Foxa“ Minos Kirijaku poznati je grčki brodovlasnik, medijski mogul i predsednik Olimpijskog komiteta Grčke.

U predsednikovom kabinetu priznaju da se Tadić sreo s Kirijakuom, ali negiraju da je na sastanku dogovorena promena vlasničke strukture TV „Fox“. Predsednik se ne bavi promenama vlasničkih struktura u medijima niti je to bila tema sastanka sa gospodinom Kirijakuom. Konkretno, razgovarali su o energetici – rekla je Jasmina Stojanov, zadužena za odnose s medijima u Predsedništvu Srbije.

NASTAVAK PRIČE: KIPARSKA TRANSAKCIJA

Nakon što je Agencija za koncentraciju kapitala dala dozvolu, Minos Kirijaku postaje formalni vlasnik i kompaniju odmah registruje na Kipru (sic!). Tada, iznenada, jedno preduzeće iz Srbije odlazi na Kipar i hitro kupuje kiparsku firmu koje ima vlašnistvo nad FOX televizijom!

Pomenuto preduzeće registrovalo je sedište na istoj adresi na kojoj je advokatska kancelarija opunomoćena da podnese zahtev za koncentraciju. Dakle, klasična fantomska firma. Preduzeće koje je kupilo kiparsku firmu je Nova broadcasting doo, preduzeće koja pripada Nebojši Krstiću i ima naziv i istu adresu kao i Krstićeva agencija za reklamu koja se zove Nova advertising! Odgovorno lice u obe firme je isti direktor Sandra Kosanović, dugogodišnja drugarica Nebojše Krstića!

Nova Broadcasting d.o.o Београд, и друштво Warraner Limited, Кипар – FOX Televizija d.o.o., са седиштем у Београду: Председница Комисије за заштиту конкуренције, на основу чл. 76. и чл. 37. Закона о заштити конкуренције („Службени гласник РС“ бр. 51/09) и чл. 2. тач. 8. Тарифника о висини накнада за послове из надлежности Комисије за заштиту конкуренције („Службени гласник РС“ бр. 58/06), одлучујући по пријави концентрације поднетој од стране друштва Nova Broadcasting d.o.o. са седиштем у Београду, ул. Царице Милице 3, и друштва Warraner Limited са седиштем на Кипру, ул. Kostaki Pantelidi 1, Kolokasides Building трећи спрат, P.C. 1010 Никозија, које заступају адвокати Љубица Томић, Предраг Гроза, и други адвокати из адвокатске канцеларије Томић, Стевић, Дулић, сви из Београда, ул. Царице Милице 3, дана 18. 01. 2010. године, доноси следеће РЕШЕЊЕ:

ОДОБРАВА СЕ у скраћеном поступку концентрација учесника на тржишту која настаје: – стицањем заједничке контроле од стране друштва Nova Broadcasting d.o.o. са седиштем у Београду, ул. Царице Милице 3, регистрованог у Агенцији за привредне регистре Републике Србије под матичним бројем 20291974, и друштва Warraner Limited са седиштем на Кипру, ул. Kostaki Pantelidi 1, Kolokasides Building трећи спрат, P.C. 1010 Никозија, регистрованог код Регистратора привредних друштава Републике Кипар, под бројем HE 214546, над друштвом FOX Televizija d.o.o., са седиштем у Београду, Аутопут 22, регистрованим у Агенцији за привредне регистре Републике Србије под матичним бројем 20136588, при чему друштво Nova Broadcasting d.o.o. стиче 51% удела, а друштво Warraner Limited 49% удела у основном капиталу циљног друштва; – стицањем контроле од стране друштва Warraner Limited са седиштем на Кипру, ул. Kostaki Pantelidi 1, Kolokasides Building трећи спрат, P.C. 1010 Никозија, регистрованог код Регистратора привредних друштава Републике Кипар, под бројем HE 214546, над друштвом FOX Televizija Plus d.o.o. са седиштем у Београду, Аутопут 22, регистрованим у Агенцији за привредне регистре Републике Србије под матичним бројем 20188332, куповином 100% удела у основном капиталу циљног друштва.

Još nije jasno da li je ideja Nova broadcasting doo da ovom kupovinom 51% akcija nad televizijom koja ima nacionalnu frekvenciju koristi u političke svrhe, ili je ovo samo međufaza u prodaji nemačkoj kompaniji RTL koji je bezuspešno pokušavala da u Srbiji kupi televiziju sa nacionalnom frekvencijom, pošto su na konkursu odbijeni.


ŠTA JE PISAO LIST „SVET“ 24.09. 2010.

Kako portal “Svet.rs” ekskluzivno i još uvek nezvanično saznaje “Prva srpska televizija” od skora je u ruci nemačkog RTL-a koji je na taj način ostvario svoju staru želju da bude vlasnik TV-stanice sa nacionalnom frekvencijom u Srbiji.

Bogati grčki biznismen Minos Kirjaku nakon što je propao dogovor sa Sašom Popovićem oko prelaska “Granda” na TV Fox, rešio je da ovu TV stanicu proda nemačkom RTL-u, a da on sam pristupi kupovini TV B92. Naš sagovornik tvrdi da je to bila glavna tema razgovora Kirijakua i Vladike Porfirija koje su nedavno paparaci slikali u hotelu “Hajat”. Na ovaj način, Kirijaku će ispuniti zakonsku obavezu i neće biti većinski vlasnik dve TV stanice u Srbiji, RTL će se dokopati srpskog tržišta, a B92 će izbeći bankrot. Naizgled win-win-win kombinacija. Hoće li i biti tako ostaje nam da čekamo i posmatramo. Tek, “Prva” je već počela sa emitovanjem formata identičnih (isti su čak i nazivi i logo) emisijama na hrvatskoj RTL Televiziji (“Exkluziv”, “Večera za 5″…) a uskoro se očekuju i druge. Slogan “Moja Prva TV” je takođe preuzet od zapadnih (RTL) suseda.

Takođe nezvanično, svoj “amin” za RTL-ovu kupovinu većinskog paketa u nekadašnjem FOX-u, danas “Prvoj Srpskoj Televiziji”, lično je odobrio i predsednik Boris Tadić kojem je, nakon debakla sa WAZ-om koji se povlači iz Srbije, Angela Merkel vrlo ozbiljno stavila do znanja da će dalje sprečavanje RTL-a da uđe u Srbiju biti protumačeno kao izrazito “nekooperativan akt”. Ako se zna uticaj Nemačke u EU ne treba mnogo nagađati da li je Tadić poslušao svoje koleginicu iz Berlina.

KOME PRIPADA B92?

Pre nekoliko nedelja saopšteno je da je Minos Kirijaku dokapitalizacijom postao većinski vlasnik B92! Izvori e-novina kažu da postoji mogućnost da se preko Kipra, opet, ponovi scenario s televizijom FOX, odnosno da kompanija bliska državi (recimo: Nova broadcasting doo) kupi Kirijakuovu firmu i time, u stvari, postane vlasnik B92. Govori o tome činjenica je Kirijaku, kao novi B92 vlasnik, na mestu direktora i glavnog urednika ostavio Verana Matića, što je presedan u preduzećima koja preuzima novi vlasnik, jer je prirodno da na ta mesta postavlja svoje ljude od poverenja. Očigledno, Veran je viđen da nastavi s korporativnom filantropijom, svejedno ko mu je formalni gazda, Kirijaku, Krstić, Tadić, Dinkić, whoever!

Pripremile: e-Novine




1 коментар у вези “Nebojša Krstić kupio Fox televiziju?”
  1. Још једна тужна прича о делатности разбојничке и диктаторске владе Бориса Тадића. Иначе нормалан човек не гледа ни једну од поменутих антисрпских и сатанистичких телевизија.


Пошаљите коментар

Да би сте послали коментар морате бити улоговани

GENOCIDE REVEALED
logo
Писанија Грешног Милоја
Проф. Др. Миодраг Петровић

Проф. Др. Миодраг Петровић

КРОТКИ ЛАФОВИ!
Антиекуменистички сајт

НОВИ Антиекуменистички сајт

“СТРЕЉАЊЕ ИСТОРИЈЕ”
logo
ПРАВОСЛАВАЦ 2017
ГЕНОЦИД
ЈАСТРЕБАРСКО 1942
БОЈКОТ НАРОДА – документарац
новинар.де
Loading
КОРУПЦИЈА, ВЛАСТ, ДРЖАВА
logo
АГЕНЦИЈА ЗА БОРБУ ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ
logo