logo logo logo logo
Рубрика: Аустралија, Аустралија, Актуелно, Религија    Аутор: прота Драган Сарачевић    пута прочитано    Датум: 25.06.2010    Одштампај
PDF pageEmail pagePrint page

Protojerej Dragan Saračević, paroh kanberski pri hramu Sv. Velikomučenika GeorgijaOsvedočeni jeretik “episkop braničevski” Ignjatije Midić u jednom svome “Uvodnom predavanju iz dogmatike” na Teoloskom Fakultetu u Beogradu doslovce kaže sledeće:

Protojerej Dragan Saračevic; Kanbera; 23. juni 2010. godine

+++

“… Zato je pogresno isticati greh kao glavni problem covecanstva, iskupljenje od greha, krst, stradanje, pokajanje, moralnu cistotu, ispunjavanje zapovesti Bozijih sa ciljem da nam Bog oprosti grege. Uopste pogresno je misliti da su ljudi nesto zgresili Bogu i da se Sin Bozji zbog toga ovaplotio. Naprotiv eticke norme se stalno menjaju i zato posmatranje hriscanstva iz eticke perspective, tj iz perspective ispunjavanja zapovesti Bozijih je teologija koja ne pije vodu, i koja je ne samo pogresna, nego nanosi ogromnu stetu Crkvi, katastrofalno je pogubna po Crkvu, razara Crkvu i ima tragicne posledice po zivot i postojanje. Ispunjavanje zapovesti Bozijih nije cilj hriscanstva, ono ne moze resiti problem, nego nas jos vise zaglibljuje u njih i stvara oko nas vrzino kolo. To je POGRESNA VERA PROSLIH VEKOVA, koja je bacila covecanstvo na margine civilizacije i istorije i zbog koje je hriscanstvo izgubilo vaznu ulogu u drustvu…”

Zaista neverovatno, ali istinito. Za ovo obicnom mirjaninu, prostom iskrenom bogomoljcu i svakom koji ima barem osnovno poimanje o pravoslavnoj veri ne treba tumacenje. Uvazenog gospodinu “episkopu”, koji je mimo nedvosmislene odluke Arhijerejskgo Sabora SPC da nijedan episkop ne moze biti predavac na Bogoslovsom Fakultetu, koliko je meni poznato, i dalje predavac na istom, mogli bi smo u vezi sa ovim postaviti nekoliko vrlo jednstavnih pitanja:

1. Ako je pogresno isticati greh kao glavni problem covecanstva, zasto je Spasitelj u Svetom Jevndjelju rekao, da je “plata za greh smrt”?

2. Ako je pogresno isticati nase “iskupljenje od greha”, zasto su Sveti Oci u Simvol Vere stavili i ono da je Hristos “radi nas i radi naseg spasnja sisao s neba i ovaplotio se od Duha Svetoga…?

3. Ako je pogresno isticati “krst” i “stradanje”, zasto je Spastelj nas kako se opet u Simvolu Pravoslavne Vere kaze da je bas na Krstu, “…raspet i stradao i pogreben bio”?

4. Ako je pogresno isticati “moralnu cistotu”, znaci li to da je Novozavetni Moralni zakon vise nevazeci i neobavezujuci u Pravoslavnoj Crkvi, i da “moralna cistota” nije imperativ naseg hriscanskog zivota? Sta u tom slucaju predstavlja “moralna cistota – celomudrenost”, kao jedna od sedam glavnih hriscanskih vrlina, koja stoji nasuprot smrtnom grehu, koji se zove “razvrat, necistota, blud”? To imamo u svakom Crkvenom Kalendaru.

5. Ako je pogresno isticati “Ispunjavanje zapovesti Bozijih”, zasto je Bog dao Mojsiju ove zapovesti, i sa kojim ciljem? Da se ispunjavaju, ili da se ne ispunjavaju?

6. Ako je pogresno isticati ispinjavanje zapovesti Bozijih sa ciljem “da nam Bog oprosti grehe”, zsto je Spasitelj ostavio obrazac molitve u Oce Nasu, gde se kaze “… i oprosti nam sagresenja nasa, kao sto i mi oprastamo duznicima svojim.?

7. Ako je Bog preko Mojsija dao Svoje Zapovesti, koje su nepromenjive, ako je Hristos Spasitelj saopstio u Svetom Jevandjelu novozavetni Moralni Zakon, kako su to sad u Praovslavnoj teologiji koja “ne pije vodu”, “moralne norme promenljive”? A ovo “ne pije vodu” je krajne sablaznjivo i neukusno, i ni u kom slucaju ne predstavlja profesionalizam i strucnost jednog “profesora” univerziteta, a jos manje jednog takozvanog “doktora” teologije.

8. Ako “Ispunjavanje zapovesti Bozijih nije cilj hriscanstva”, zasto je Bog dao tih svojih deset zapovesti, i sta je onda cilj hriscanstva? Doduse ovde je uvazeni rpofesor donekle u pravu, jer ispunjavanje zapovesti Bozijih nije cilj zapadnog – papinog hriscanstva.

9. Ako “ispunjavnje zpovesti Bozijih ne moze resiti probleme, nego nas samo jos vise zaglibljuje u njih i stvara okonas vrzino kolo”, dali neispunjavanje zapovesti Bozijih moze resiti probleme, koji bi nas, opet mizerno i totalno neprofesionalno obrazlozeno, izvuklo iz tog “vrzinog kola”?

10. I najneverovatnija, ali istinita tvrdnja uvazenog “profesora” dogmatike, najvaznijeg predmeta u izucavanju Teologije, da je sve ovo nabrojano, “…pogresna vera proslih vekova, koja je bacila hriscanstvo na margine civilizacije i istorije…”

Imajuci u vidu ovu “novu teologiju”, ali kao sto vidimo danas zvanicnu i koja se predaje na Teoloskom Fakultetu, i koja u svojoj sustini potire osnove pravoslavnog ucenja, Pravoslavlje i Prvoslavnu Crkvu, uopste nije ni cudo sta nam se danas desava i kakve su sve anomalije prisutne u Srpskoj Crkvi.

Jedno odlikovanje naprsnim krstom, moze posluziti kao primer refleksije i ustolicenja jedne ovakve “teologije”, zapravo ANTITEOLOGIJE. Ilustrativno navodim primer, kako bi izgledao jedan Dekret jednog “episkopa” o odlikovanju naprsnim krstom, jednog “svestenika”.

Citaocima ostavljam da zakljuce, dali je ovaj “episkop”, episkop “po milosti Bozijoj”, ili po milosti “osudjenog kneza ovoga sveta”, koji je Satana?

Protojerej Dragan Saracevic
Kanbera

23. juni 2010. godine

+++

+++

+++

Visokoprečasnom protojereju – stavroforu Nenadu Djurasinovicu

Ja Milutin po milosti Bozjoj episkop australijanski, svestrano sam ispitao vasu svestenicku i parokijsku delatnost i imajuci u vidu vase velike vrline i nesumnjivo velike zasluge a u vrsenju svoje svestenicke sluzbe, doneo sam odluku da vas odlikuvem pravom nosenja naprsnog krsta sto je najvece odlikovanje koje jedan svestenik srpske crkve moze da dobije.

Za donosenje ove odluke bio sam rukovodjen dubokim razlozima, i neoborivim dokazima vasih zasluga, koji nesumnjivo potvrdjuju da ste ovo, i ovako visoko odlikovanje i zasluzili.

U tu svrhu izdajem ovaj zvanicni

DEKRET

Odlikuvem vas zato sto ste u Australiju dosli sa jednim obicnim tamburaskim orkestrom, gde ste u prvo vreme svirali i pjevali zabavljajuci Srbe Melburna, u kavanama i na veseljima.

Odlukuvem vas posebno sto ste se, poslen toga kad vam se zivot u Australiji dopao, obratili urednom molbom vladiki Longinu da vas dovede u Australiju pod uslovom da ne primate parokiju, jel tada slobodnih parokija nije bilo a vladika Longin nije hteo da pravi hiperprodukciju svestenika.

Odlikuvem vas zato sto ste uspeli da posle dolaska dobijete i parokiju, prvo u Elanori – Sidnej a onda Njukastelu, gde ste pored primanja redovne plate i placenog stana i svih ostalih prinadleznosti, dobvali i platu od drzavne socijalne sluzbe za nezaposlene.

Za ovo vas posebno odlikuvem i posebno vam cestitam jel ste i meni dali ideju, pa sam i ja tako po dolasku u Australiju trazio dvije pune plate; jednu od jedne a drugu od druge eparkije a koje sam naravno od dana potrazivanja i dobijo.
Odlikuvem vas zato sto priznajem da ovo nije bilo lako izvesti, jel sam i ja poslen, kada se cito zapisnjak na eparkiskom savetu pred svima onima istima, morao da lazem i da Boze sacuvaj, nije istina da sam ja ove dve pune plate trazio.
Moram priznati da tu nisam uspeo da slazem, jer me je zapisnicar ispravio i kazo da on nije Djuro Djurdjevic, i da on zapisnjak nije falsifikovao, nego da je napiso ono sto su svi prisutni culi.

Moram da priznam isto, da nisam bio bas toliko majstor da slazem, kao moj ucitelj, jer sam se tek posle setio da sam mogao da kazem, da se ja toga uopste ne secam.

Odlikuvem vas zato sto ste odbili da na sluzbama pominjete djenerala Drazu, i sto ste to uljudno i lepo obrazlozili da vi na svetim sluzbama ne pominjete te “talibane”.

Odlukuvem vas dodatno zato sto ste ucestvovali u otimacini blektaunske parokije od prote Saracevica u kojoj je on sagradio spomenik “talibanu” Drazi, a na koju sam vas ja po sporazumu u Vrhovnom Sudu postavio. Kada sam vas postavio bio sm duzan da protu Saracevica premestim, pa sam ga premestio, doduse, umesto na obecanu parokiju jednostano na ulicu, jer mi je to bilo najlakse.

Odlukuvem vas posebno sto ste na badnje vece 2004. godine posle vecernje i vrlo bogougodne sluzbe i osvestanja badnjaka, skinuli mantiju u oltaru i trazili da se tucete sa blagajnjakom, koji nije hteo da vam da prilog sa tasa za badnjake, a koji je te veceri bio sakupljen od naseg ljubljenog naroda i vernog stada.

Odlukuvem vas zato sto ste od precednika i blaganjaka u Njukastelu trazili i dobili na zajam 4000 dolara iz crkvene kase, koje su oni dali bez znanja i odobrenja uprave, a sa vasim obecanjem da ih vratite pre skupstine.

Odlikuvem vas zasto sto ste uspeli da ih ubedite i sto su vam na vase obecanje i na vasu casnu svestenicku rec dali 4000 dolara, pa su poslen na skupstini imali problema zbog toga sto im to niste vratili.
Odlukuvem vas zato sto im dug uopste i niste vratili, jel to tako i treba, i dodatno zato sto ste trazili da vam napisu kada ste parokiju napustali, da im nista ne dugujte, i sto ste u tome efikasno uspeli.

Odlikuvem vas i zato sto ste i bolnici, a na samrstnom odru od velikog dobrotvora, ktitora i graditelja svetog hrama u Njukastelu pocivseg Stanimira Andrijanica, koji je par dana posle vase posete preminuo, trazili na zajam 8000 dolara.
Odlikuvem vas zato sto ste tada vrlo dobro i pastirski postulili, jer ja sam nepokolebljivo ubedjen s obzirom na vasu iskrenost i datu rec, da bi ste mu to na onom svetu sigurno vratili.

Odlikuvem vas zato sto ste jednom prilikom slagali u banci kada ste trazili kredit da je vasa vrla protinica zaposlena u crkvenoj opstini i da ima nedeljnu platu od 700 dolara.

Odlukuvem vas zato sto je poslen toga crkveni blagajnjak bio prinudjen da objasnjava bankarskim sluzbenicima da ste ih slagali.

Odlikuvem vas zato sto ste kod drzavne socijalne sluzbe koja kao sto rekoh gore, daje platu za nezaposlene, jopet slagali da placate kiriju u crkvenoj kuci, a sa razlogom da biste od njih dobijali vecu platu od koje biste morali da placate i kiriju, koju naravno niste placali.

Odlikuvem vas zato sto je poslen jopet blaganjak morao da i njima obrazlaze i objasnjava da ste i njih jopet slagali.
Odlikuvem vas zato sto su mi se parokijani zalili da nikada niste na zadusnice izlazili na groblje i prelivali grobove, kako je to obicaj i praksa bila u toj parokiji.

Odlikuvem vas jos i zato sto ste puno puta potvrdili u praksi, da zakazete svecenje vodice pa ne odete da to i uradite, pa tako slazete parokijane koji su vas bogobojazljivo ocekivali odredjenog dana i u oredjeno vreme.

Odlikuvem vas zato, jer ja sam dosta razuman covek i razumem da je vama gitara preca od oltara, pa se tako zaumite i zaboravite na vase parokijske obaveze.

Odlukuvem vas posebno sto ste na Djurdjevdan 2004. godine slagali precednika u Njukastelu, da sam vam ja licno naredio da idete u Sidnej i toga dana sluzite u Blektaunu kako bi ste u dogovoru sa mojim gazdom i naredbodavcem, mislim mojim namesnikom Djurdjevicom, ispitali koliko je blektaunska parokija debela, i da se osvedocite da li vam se isplati njena otimacina od prote Saracevica.

Odlikuvem vas isto zbog toga sto ste toga dana ostavili oko dvadeset parokijana bez secenja slavskih kolaca, a koji su poljubili crkvena vrata i vratili se svojm kucama bez vaseg svetog blagoslova.

Odlikuvem vas dodatnim razlogom zato sto ste uspeli u otimacini parokije od prote Saracevica pa ste na obelezavanju Vidovdana pred punom crkvenom salom i predamnom vrlo glasno vikali na precednika sa recima: “koju pizdu materinu”!
Odlikuvem vas zato sto sam na pitanje jedne parokijanke; dali sam cuo ovo sto ste rekli, slagao, jer sam morao da vas kao vrlog protojereja branim, i odgovorio joj da nisam nista cuo .

Iz svih gore navedenih i ukratno obrazlozenih razloga, jos jednom potvrdjuem moju neprikosnovenu i nepromenljivu odluku o imenovanju u visokoprecasnog protojereja – stavrofora i odlikovanju pravom nosenja ovog ovako velikog naprsnog krsta.

Pored svega ovoga gore navedenoga predlazem vam posto ste nesumnjivo strucnjak u muzickom smislu, da uz gitaru ili tamburu, nisam bas siguran koji je je to instrument, kada budete imali prigodne svecansti i priredbe, kao naprimer za Dan Ravne Gore, ili Drazin Dan, u otetoj crkvenoj opstini zasvirate i zapjevate pesmu “Od Topole pa do Ravne Gore”, ali malo izmenjenu varijantu sa dodatkom “sve su straze, sve su straze, “talibana” Draze.”

Milutin episkop australijanski
posto ja jos ne znam, koje je koja eparkija i koja parokija kojoj eparkiji pripada

Dano u Namastiru Novom Kalenicu
o Petovudne 2005. godine




18 коментара у вези “Dekret “episkopa” Milutina i naprsni krst g. Nenada Djurašinovića”
  1. Pomaze Bog.

    Citam vec duzi period Novinar De, ali sa vasim clancima oce Dragane sam veoma neprijatno iznenadjena. Naime Vi kao jedan pravdiljubiv svestenik se u ovim clancima toliko sluzite neistinama, da ja nemam reci dokle vasa osvetoljubivost ide. Vi klevetate ne samo protu Nenada vec i vladiku Milituna, a obojicu ih poznajem kao i to da pomenuti vladika o proti ima samo reci hvale.
    Ako je prota Nenad po duznosti morao a preuzme vasu nekadasnju eparhiju, kako to da Vi sebi dozvoljavate da se koristite tolikim neistinama, pa cak idete dotle da pominjete svadbu njegove cerke, koja se u stvari nikada udavala nije.Da ne pricam i druge stvari. To vama i vasem pozivu ne prilici oce, razumem da kritikujete vladiku Irineja i sama nemam nikakvo misljenje o njemu i njemu slicnim novotarima i rekla bih izdajicama roda svoga. Ali izmisljati neistine da bi nekog protu prikazali u ruznom svetlu, pa i citavu njegovu porodicu stvarno ne ide i na citav sajt Novinar De baca senku kao nekakav zuti tabloid gde je svakom dozvoljeno oprostite na izrazu ali moram tako reci da pljuju po svakom kako mu se hoce.
    Takvi komentari stete i ne prilice ovakvom sajtu.
    Oprostite na mojoj iskrenosti, da kazem i to da sam u srcu prava Svetosavka – Rukumijka, sto znaci ortodoksna proivnica ekumenista-novotaraca, prosto receno jeretika.
    Prastajte i pomenite gresnu rabu Natu.

  2. Bog i Vama pomogao sestro Nato,

    Hvala na javljanju neizmerno, i na ispravci. Da, u pravu ste; bio sam pogresno informisan o “svadbi i udaji”. Radi se o veridbi sina a ne udaji kcerke g. Djurasinovica, koja je bila nekako dana odmah posle dobijanja na ruke $6000.oo dolara iz kase Saveza KSS, a za sta koristim ovu priliku i za izvinjenje, kako g. Djurasinovicu, tako i citaociima.

    Vidim da me kritikujete doslovce, da sam “osvetoljubiv” i da se sluzim “neistinama” i “klevetama” vezanim za g. Djurasinovica i Mihaila Knezevica, ili kako ih vi nazivate “prota Nenad” i “vladika Milutin”. Sto se tice “neistina”, ako izuzmemo jedino ovu pogresnu informaciju, koja je vrlo sporednog karaktera, sve ostalo sto sam napisao jeste PROVERENA ISTINA. Ukoliko mozete da demntujete bilo sta od toga, voleo bih da cujem, i da se to citaocima pokaze.
    Drugo, ovde se ne radi o klevetama, kako to Vi karakteriste, nego o iznosenju ISTINE. A toga ima jos poprilicno, a posebno onoga cime ce se uskoro pozabaviti i odgovarajuci drzavni organi, pa shodno tome, ovde se ni ukom slucaju ne radi ni o bilo kakvoj vrsti moje osvetoljubivosti.

    Digresivno samo da Vas informisem o samo jos dva detalja: g. Djurasinovc je mene na godisnjoj skupstini u Blektaunu 2007 godine optuzio pred celokupnim clanostvom, da sam ja navodno “ukrao” crkvenu arhivu, bez ikakvih detalja i preciznih informacija o kakvoj se arhivi radi, i da ce mi on dosovce, tako se izrazio “skinuti mantiju”… A njegov “episkop” Irinej je brze bolje, kao zapeta puska, od mene pismenim aktom trazio da vratim “arhivu”, a bez prethodnog barem kurtoaznog pitanja, dali ja bilo sta o tome znam i o cemu se tu uopste radi!? A jos pre toga, u cilju OTIMACINE moje parohije, koja je bila planirana u “sidnejskom mantijaskom klanu” jos ranije, gde je on bio aktivno ukljucen u zaveru protiv mene, bez ikakvog licnog razloga me je napao na sastanku celokupnog svestenstva obe eparhije, kada je bila smena vladike Nikanora i pred Vasim i njegovim velikim dobrotvorom “vladikom Milutinom”, odmah po njegovom dolasku u Australiju.

    Eto to je Vas “prota Nenad” o kome eto i Vas “vladika Milutin” ima lepo misljenje, sto me u Vasem slucaju zabrinjava, buduci da ste koliko iz Vaseg predstavljanja vidim, “borac za istinito pravoslavlje i “rukumijka” kako rekoste.
    A sto se tice Vase tvrdnje da je g. Djurasinovic morao “po sluzbenoj duznosti” da preuzme moju “eparhiju”, nije eparhiju nego parohiju, to je isto ordinarna laz. Ovde se radi o jednoj nebivaloj OTIMACINI moje parohije, a Vi sami treba da znate, kao zena iz naroda, da je ono sto je OTETO i PROKLETO.

    Vidim da ste “episkopa” Irineja shvatili u potpunosti i na mestu, sto se da zakljuciti iz Vaseg izjasnjavanja o njemu. Posto se ovde radi o Nenadu i Mihailu, i posto niste izgleda shvatili osnovnu poruku i sustinu ovog moga dopisa, ne bi Vam bio na odmet jedan mali cas veronauke.

    Slozicete se samnom, pretostavljam, da je istinita rec Svetog Jevandjelja u kome Hristos kaze za sebe da je on “Put Istina i Zivot”, dok na drugom mestu kaze za Satanu da je on “osudjeni knez ovoga sveta”, i da je on “laza i otac lazi”, i da “kad laz govori svoje govori”, i da je on “ljudski ubica od iskoni”.

    Prema tome, ako imate osobu koja zeli da zivi istinskim hriscanskim zivotom, za tu osobu ce biti prioritetan Hristov put koga nam je on u svome Svetom Jevnjdjelju pokazao, i sledovanje Njemu koji je ISTINA, ziveci u ISTINI, kako bi smo zadobili Zivot vecni u “carstvu nebeskom”, koje “nam je priprmljeno od postanja sveta.”
    To znaci da je toj osobi UCITELJ, sam Gospod nas Isus Hristos, jer njegov put sledi.

    Na drugoj strani, ako imate pred sobom jednog ordinarnog lazova, vise je nego jasno, da ta osoba sleduje drugog UCITELJA koji je “laza i otac lazi”, odnosno Satanu.
    Sada dolazi ono najcrnje: Ako imate jednu osobu koja ima episkopski ili svestenicki cin, i ta osoba je patoloski lazov, onda je vise nego jasno, da ta osoba koja nosi pravoslavnu mantiju nije SLUGA HRISTOV, vec SLUGA OSUDJENOG KNEZA OVOGA SVETA, koji je SATANA.

    To je bila osnovna poenta moga teksta, koga Vi kritikujete.

    I jos nesto, prostije: Lopov misli da su svi ostali ljudi lopovi, i on polazi od te pretpostavke. Isto tako, lazov misli da su svi ostali ljudi lazovi, dok recimo posten covek koji zivi u ISTINI i ljubi ISTINU, misli da su svi ostali ljudi posteni i zive uistine, a posebno ako dolaze u ckvu i kazu da veruju u Boga. Zato, ako i Vi jos uvek imate lepo misljenje o Vasem “proti Nenadu”, kao i o “vladiki Milutinu”, nadam se da cete ga moci revidirati, a to ce Vam pomoci da se i Vi ne svrstate u tabor onih koji su sluge i zarobljenici “osudjenog kneza ovoga sveta”, koji je Satana.
    A veliki Njegos vam je ostavio u samo jednom stihu pouku: “Ko se jednom Satani obeca, taj mu sluga ostane do veka.”

    Vas dobrozelatelj,
    o. Dragan

  3. Помаже Бог.

    Опростите ако сам својим искреним речима изазазвала неко негативно расположење. Да погреших уместо парохије написах епархије.
    Владику Милутина ценим, као и владику Никанора кога такође познајем и понајвише од свих поштујем због свог непоколебљивог става како се брани вера своја Православна, владику Артемија.
    Схватила сам ја поенту вашег писања и хвала на понуди да ме учите веронауци, али неко коме је свака друга реч “лажов, лопов, сатана …“ некако ми не иде у духу Хришћанства и оног сто нам је Господ Исус Христ оставио као звезду водиљу за узани пут ка Царству Божијем.
    Свештеник треба уливати поверење и зрачити бар неким врлинама да би га стадо пратило на том тешком и трновитом путу. Сетимо се речи св. Нектарија:“Смирен је нелукав, искрен и непосредан. Он ступа путем врлине и твори добро. Владања је пристојног, опхођења је благородног, речи су му одмерене, а нарав му улива поверење.“ Па нам је тако свети Теофан рекао;“Најсигурнији пут ка наслеђивању Царства јесте смирење
    кад се оно укорени у души, донеће и наду на спасење…“Па даље старац Пајсије;“Ако се не смириш, на снагу ће ступити духовни закон: Који се уздиже понизи ће се.“
    Кад спозанмо себе, смирење долази на природан начин и постаје човеково стање. Ако пак не спознамо себе, нећемо играти по правилима и ђаво ће нам подметнути мисао да нешто значимо.
    “Схватимо да смо ништа. Понављамо до самог смртног часа: данас јесмо а сутра нисмо!“ Из Лествице имамо једну јако лепу поуку која гласи овако ;“Лопов мрзи сунце, а гордељивац ниподаштава кротке. “Старац Пајсије пак овако одговара једној жени;“Старче, ја сам завидна, злопамтило, осуђујем,гневим се…
    Завист,осуђивање, гнев, злопамћење итд. произилазе од гордости. Гордост – то је тако рећи главно упориште свих страсти.
    Побеђујући гордост побеђујеш све страсти и у срце долазе смирење и љубав. Зато, мислим, довољно је усредсредити се на гордост, кренути у фронтални напад против ње..Усредсредити сву ватру на тврђаве гордости, која нас одваја од Бога. Старац је рекао: „Мораш себе приморавати, па и против своје воље, да чиниш неко добро, својим непријатељима и главно, да не тражиш освету, већ да будеш пажљив, да их не увредиш, наступом презира и понижења.“ Нико не би требао да оправдава своју раздражљивост, неком врстом болести, јер она долази из гордости. Према речима Светог Апостола Јакова: „јер гнев људски не чини правде Божије.“ Тако, да не би подлегао раздражљивости и гневу, не би требао да се журиш.“ Али који претрпи до краја благо њему (Мт.10,22; 24, 13)

    Господе предивни, Ти си све претрпео, све до краја, зато си постао не само блажен него и извор блаженства за све људе који себи добра желе, кроз векове и векове!
    И апостоли претрпеше све до краја, и уђоше у вечно блаженство.
    И мученици Христови претрпеше све муке до краја, и посташе усиновљени санаследници у царству Христовом.
    И светитељи претрпеше драговољну тескобу и страдања до краја, па се прославише и на небу и на земљи.

    Сваки оснивач новог друштва врбује себи следбенике обећањем добрих плодова и многих наслада но прећуткује навлаш све тегобе и трудове, који воде оним плодовима и оним насладама. Једини је Господ Исус рекао сву истину Својим следбеницима, и горку и слатку страну истине. Он није обећавао плодове без службе, нити славу без страдања, нити крајњи одмор без трновитог пута, нити победу без борбе, нити сласти без горчине, нити царство без суза и одрицања.

    Мир у души и радост у срцу од Бога желим.
    Ната

  4. Pogresna Informacije DEKRET Episkopa Milutina otac Nenad Djurasinovic.

    Znajuci istinu ne mogu da dozvolim Vama koji i dalje potpisujete sebe kao protojereja da prljate obraz SKSS.
    Da otac Nenad je bio duhovnik SKSS oziveo kamp sto ga duhnovnik pre njega nije nikad mogao…..zato sto nije umeo a niti se je trudio.

    Drugo, kad dobivate informacije of Ranke Stanic koja je zaboravila istinu tamo negde gde je cuvala ovce, upitajte nju. Gde su blagajnicke knjige koje ona nije predala u svome Kolu?
    GDE SU PARE KOJE JOS NIJE OPRAVDALA???
    Ranka pise i kaze da je majka dvoje dece koji su akademski obrazovani……samo da je znate gde su to skolovanje zavrsili??????
    Ranka dobro zna da ona nije „ekskomuncirana“ iz SPC i kada Vi kazete da ovoj sestri Nataliji treba jedan mali cas veronauke onda Ranki treba jos puno vise!!!!!!!!
    KAKO VAS NIJE SRAMOTA DA TAKO MISLJENJE IMATE O VLADIKI MILUTINU…..nije on kriv za Vase greske……potrazite odgovor za to u Cabramatti.
    Dobro znam odakle duva vetar…..i nije $6000 nego $5000 i ne za svadbu, ne za zaruku nego za Ozvucenje lep top i mikrafone za letovaliste i Svetosavski Festival.
    Lep top nalazi se kod blagajnice i sekretarice decijega letovalista. Poznato nam je ni Vama i Ranki nije omiljena osoba pa zato tako i pisete.
    Kazete nije dovoljno objasnjenja za masinu …..pitajte Momu Graovca koji je primio u svoje ruke cekove i kupio posteno sto moram reci tu istinu ves masinu. VC solje su se menjale, sudopera duboka dva koliko znam ostali su u kuhinji decijega letovalista 17.1 kad sam dosao po unuku bas sam pio vodu i casu oprao i stavio u isti taj sudoper sto ne postoji.
    Pismo koje tako lepo doslovice ste preneli od Dusanke koja je poslala to svojim sestrama dokazuje meni a trebalo bi i Vama da bude jasno dosta je blata.
    Da ja Vas pitam….GDE CE VAM DUSA?
    Vi se samo svetite …svi su vam krivi….samoi niste Vi.
    DALI VI MIRNO SPAVATE NOCI?
    DALI STE VI ZABORAVILI STA STE VI RADILI U VASOJ BIVSOJ PAROHIJI?
    DALI STE ZABORAVILI SA KAKVIM BIZNISOM STE SE ZAJEDNO SA VASOM SUPRUGOM BAVILI?
    Ne bacajte kamenje na drugoga posto kamen moze da se Vama vrati.
    Poznato je meni mnogo toga. Ako Vi nastavite i dalje da tako omalazavate naseg bivseg i sadasnjeg Episkopa, nase Svestenstvo, nase Sestre, Bogu Hvala mozemo i mi piskarati
    ALI NAMA JE ISPOD CASTI DA TAKO NISKO PADNEMO KAO STO STE VI PALI.

  5. Postovana Nato

    Osvezio me Vas hriscanjski komentar od 29 Juna 2010 god.
    SVAKA VAM CAST…….. CESTITAM

    Gosp. Saracevic bi mogao zamoliti Vas za nekoliko casa veronauke

  6. Sestro Nato, opet i Vama Bog pomogao,

    Niste Vi izazvali u meni nikakvo negativno raspolozenje i nemate potrebu da se izvinjavate. Naprotiv zahvalan sam Vam neizmerno. Namera mi je bila u odgovoru da Vam ipak predocim cinjenice vezane za “dvojicu” pomenutih, da im imena ponovo ne pominjem.

    A za ovo sto kazete: “ али неко коме је свака друга реч ‘’лажов, лопов, сатана …’’ некако ми не иде у духу Хришћанства и оног sто нам је Господ Исус Христ оставио…” cini mi se da bez obzira na Vase, vidim citanje i poznavanje ucenja Svetih Otaca i Ucitelja Crkve, niste bas najbolje razumeli.

    Naprotiv, nije li i sam Spasitelj, Gospod Isus Hristos (ne Hrist) razoblicavao takve? Nije li i On pojedince karakterisao kao “okrecene grobove”, nije li On onome ko ne govori istinu, doslovce rekao da je “lazov”, nije li On za one koji su krali rekao da su “lopovi”, i nije li on govorio u Svetom Jevandjelju o ljudima obuzetim satanskim duhom i “svezanim” u lance njegove?
    Moj tekst je precizirao takve, i okarakterisao ih onime sto su kao lazne “sluge svetog oltara” pokazali na delu, jer je On isto rekao; da “cemo ih po delima njihovim poznati”. Prema tome, ako je sam Spasitelj takve okarakterisao njihovim specificnim karakteristikama dakle, ni po Svetim Ocima nije pogresno za lazova reci da je lazov, za lopova – lopov, a za Satanist da je – sluga Satane. I jos nesto, i Sveti Oci su nam na osnovu njihovog Svetog Iskustva ostavili posebnu napomenu, da se se cuvamo i da nam se i sam Satana nikad ne predstavlja i ne dolazi da nam sapne na uho, “ej, ja sam Satana”, nego se predstavlja “kao andjeo”.

    A sve je ovo opet vezano za Hristove reci i opomenu, da se cuvamo od “vukova grabljivih u jagnjecim kozama”…

    Nazalost i moju i Vasu, ova dvojica najamnika – ne pastira, o kojima smo govorili su osvedoceni lazovi i evo jos jedne nove; “prevaranti”. Tu istinu ce Vam uskoro dokumentovano pokazati i moja nova knjiga “Zverinje andjeoske kuce”, koja je u pripremi

    Inace, impresioniran sam Vasim citiranjem Svetih Otaca, i obecavam da cemo sve citate postaviti na prezentaciji moje Crkvene Opstine http://www.svetinikolajzicki.com na stranici SVETI OCI. Isto tako, ukoliko Vam nije tesko, posaljite jos slicnih na adresu: stnicholaschurch@iprimus.com.au, objavicemo.

    Od Boga Vam svako dobro, a na prvom mestu zdravlje, zeli Vas dobrozelatelj,
    o. Dragan

  7. I gospodinu, pardon gospodji Matildi kratak odgovor

    Da, vi ste vec nebrojeno puta posvedocili da imate “vasu istinu”, koja je satkana od LAZI. A vas “o. Nenad” kako ga vi zovete, on i svestenicka sluzba i duhovnost su toliko daleko, “kao Marko Kraljevic i televizija”. Vise je nego ocigledno da vi branite ordinarne lazove u mantijama, a nas narod lepo kaze, da “svaka ptica svome jatu leti”, pa prema tome vise je nego jasno u kom ste i vi jatu. Sto se tice gospodje Stanic, njoj niste dostojni ni opanak da odresite, i uzalud je da vi govorite da ona nije ekskomunicirana, kad o tome postoji i pismeni document o izbacivanju iz UO SKSS, i naknadna odluka vaseg voljenog “episkopa”, koji je onako lepo, kako su to kamere snimile pod kisobranom stajao i posmatro, dok su verovatno vasi istomisljenici obijali crkvu i crkveni dom. Lepo se vidi kako su cetiri sigurnosne kamere pratile obijanje ulaznih vrata da bi on “pobedonosno” usao u pratnji svoga djakona. I lepo se vidi sve ko i kako sece kablove na svakoj kameri pojedinacno. Aferim, Matilda!

    Nije li tako vas voljeni “episkop” ustolicio u Kabramati one koje su fizicki pretukli g. Dedica, i to u vreme dok su jos bili i odgovarali na kriminalnom sudu u Liverpulu? A to sto je Eparhijski Savet neposredno pre skupstine doneo opsteobavezujucu odluku i istu pod odredjenim brojem i datimom poslao pismeno svim CSO, da isti i takvi njima slicni, moraju biti suspendovani iz clanstva, do okoncanja policijske istrage i sudskog procesa, nikom nista. NIje li vas voljeni “episkop” podrzavao sva obijanja i dva licno naredio u Manatiru Svetog Save – Novom Kalenicu. Nije li on podrzavao sajedno sa njegovim prethodnikom kako kazete “vladikom Milutinom” g. Dragicevica koji je svesteniku u Kanberi o. Stanisi Ostojicu psovao dete u detetu, sve sa socnim glagolo, dok mu je popadija bila u drugom stanju? Nije li on isti i u crkvenom domu u prisustvu vaseg namesnika Djurdjevica i njegovog podrepasa g. Djordjevica, gadjao stolicama clanove CSO, i kada je morao po sili zakona AUT, posekao zice i poskidao sve kamere, koje su bile vlasnistvo CSO?

    A to sto pominjete da je Lep Top tamo kod nekog, zasto je on tamo to ne znamo. Znaci li to da je on sada negde u privatnom vlasnistvu? Nije li ta osoba trebala da ga ostavi u Manastiru. A posebno joss uvek ostaje nerazjasnjeno pitanje racuna starijeg sest meseci od datuma dobijanja KESA!? A mikrofoni i ozvucenja, od toga ni traga ni glasa. I kad smo kod ovoga, kad nabrajate ostale rekvizite za koje tvrdite da su “nabavljeni”, a za koje nema racuna, gde se nalazi filmski projector marke “Sarp”, vrlo skupocen iz CSO Sveti Djordje sa Foresta, koji je uzet vo vremja ono na “zajam” i nikad nije vracen?

    A sto se tice vaseg “vladike Milutina”, taj gospodin je mogao da slaze dok si rekao, sto nas narod kaze “britva”, i nikom nista. Zamislite Matilda, da on (primer koga sam naveo, da ovde ponovim), pred svima svestenicima prisutnim na sastanku, odgovornim civilima iz Ep. Saveta jedne i Ep. Upravnog Odbora duge Eparhije, trazi dve pune plate i to od obe Eparhije. I naravno to se odobrava, jer koce bre vladiki da protivureci? A onda na sledecem sastanku, kada se vratio sa nadimkom “Mr. Dollar”, pred istim auditorijumom LAZE i kaze da nije trazio!? To Matilda mogu da posvedoce svi svestenici koji su bili prisutni. I vi cete sad meni da pricate o Milutinovoj ISTINI i LAZI?

    Sve je to razbojnistvo do razbojnistva, gospodjo, pardon gospodine Matilda. I kao sto sam odgovorio sestri Nati, sve ce to potanko biti dokumentovano i opisano u mojoj novoj knjizi “Zverinje andjeoske kuce”.

    No, sto se tice moje sluzbe u Kabramati i Blektaunu, nemam cega da se stidim, savest mi je mirna i ako vas bas interesuje kako spavam, izuzetno dobro, posebno ovde u Kanberi, buduci da je za to klima Bogom dana. Uostalom, najjednostavnije je da sve o mojoj svestnickoj sluzbi u Australiji procitate u nedavno stampanoj knizi “Istorija Srpske Crkve u Australiji, Novom Zelandu i Juznoj Africi”, koju su napisali Dr. Stanimir Spasovic i prota Srboljub Miletic. To je istorija koja je zabelezena za vo vjeki vjekova. A ova najnovija u zadnjih par godina Istorija Sprske Crkve u Australiji bice zabelezena kao “razbojnicki period” raspudjivanja vernog stada, i progona blagocestivog naroda, posebno osnivaca, ktitora, graditelja i priloznika srpskih svetinja u Slobodnoj SPC. Videli smo i na nasu “srecu” ako tako mogu da kazem, sto je snimila i televizija, sta zapravo smeta ovom razbojnickom talasu koji se obrusio na Slobodne Crkve. Smeta im rec SLOBODNA!!! Videli smo kako se makazama sece na ulaznoj kapiji u crkvenu portu taj natpis i rec SLOBODNA. Nisu li tako “drugovi” koji su sve cinili “u ime naroda”, kao i vas uvazeni “episkop” u ime Crkve, poskidali sva istorijska obelezja kraljevine, kada su 45 uzjahali na grbacu srpskog naroda? Ovo je Matilda istorijski document i svedocanstvo o istom i to razbojnickom mentalitetu koji se pothranjuje u Srpskoj Crkvi, i ovo je nevidjeno svedocanstvo VANDALIZMA, po cemu ova inicirana i orkestrirana podela u srpskom nacionalnom korpusu u emigraciji prevazilazi 1963. godinu. Onda ovakvog razbojnistva i vandalizma nije bilo. Bilo je glasanje, ko ce kome da se opredeli. A nije bilo ni prebijanja, kao sto je to bilo u Kabramati, ili najnovije u Vodongi, kome sam bio svedok.

    Posmatrao sam sa dva metra udaljenosti, kako jedan “gosodin” prilazi predsedniku g. Juzbasicu, dok je ovaj drzao ruke na ledjima, onako nonsalantno, mangupski sa boka, kao da zeli da ga nesto pita, i prvo ga udara pesnicom (desnom) u stomak, a onda gotovo u istom momentu i levom u rebra. Pravo je cudo, dok sam ja zvao policiju, da je on uspeo da oslobodi ruku u kojoj je drzao kameru, buduci da su se u istom momentu jos troje srucili na njega, da istom tom gospodinu kamerom razbije nos.

    A Vas gospoddin “episkop”, koji “ljubi istinu”, za televiziju izjavljuje, da je jedna osoba eto “povredjena” u nesrecnom sukobu dve frakcije na crkvenoj kapiji.

    A sto se tice biznisa kojim smo se ja i moja protinica kako kazete “bavili” da i to ne ostane nedoumica. Da. Imali smo nasu privatnu stampariju, kompaniju i to punih deset godina, zaposjavali radnike, uredno placali porez i nikada nismo bili na teretu drzavne sluzbe za nezaposlene. A znate li zasto smo imali biznis? To se niste nikada pitali. Verovatno neznate da je moja nedeljna plata bila u toj CSO u Blektaunu, koja je kada smo mi tamo dosli imala cetiri ipo coveka na sluzbi, samo STO dolara. I jos jednom da podvucem slovima: STO dolara. I kad vec hocete, prvo je prota Dragan Saracevic radio nocnu smenu u jednoj fabrici godinu ipo dana da bi mogao da hlebom hrani svoju decu, a d danju bude na raspolaganju svojim parohijanima. A onda smo ustedeli i otvorili eto “biznis”, kako vi kazete kojim smo se “bavili”. I mi smo na to ponosni. Radili smo tesko dan i noc punih deset godina da bi smo deci mogli da priustimu unoveritetsko obrazovanje.

    I znate jos nesto? U cemu je tajna uspeha i prosperiteta CSO u Blektaunu? Moja svestnicka plata je bila u pocetku dest puta manaja kao sto vidite od plate vaseg “o. Nenada” kako ga vi zovete. I moja zadnja nedeljna plata bila je najmanja svestenicka plata u Australiji; samo 350 dolara. Zahvaljujuci tome moglo je da se izgradi i unapredii i uradi sve to sto je uradjeno. A vas “o. Nenad” je pored svih regularnih prinadleznosti i u Elanori i u Njukastelu i po dolasku u Blektaun primao PLUS platu i od drzave za “nezaposlene”!? Toliko o LAZIMA i LAZOVIMA “dragi moj – moja” Matilda, jer nemam nameru da sa vama vise gubim svoje dragoceno vreme. A citaoci ce nadam se moci sami da razluce ko laze a ko istinu kaze.

    prota Dragan Saracevic Kanbera 30/17 juna 2010

  8. Gospdine Saracevicu,
    Bas mi je jako zao sto ste tako tesko radili i to godinu i po, da bi vasoj deci hleba i skolovanje obezbedili……SVAKA VAM CAST!!!
    Mnogo nas Srba, Bogu Hvala, smo radili po duple smene da bi se prezivelo.
    Dosao sam u Australiju mnogo pre Vas i za moga znanja i poznavanja ovdasnjeg svestenstva Vi nosite PRVO mesto za pohlepne.
    Otimali ste novac od naroda i prica se „po selu“ da Vas kajtaring je mnogo lepo radio….pre nego supu postavite, domacin Vam je morao sve da isplati u slucaju da ne pobegne!!!
    O Vasoj Stampariji sve znam posto sam nazalost i ja jedan od tih ko je naseo na Vasu lepu reci, mislejuci Srbin pa jos i svestenik!!!! Oderali ste mi ledja tada i nikad vise.

    Crkvama ste stampali ali i debelo naplatili….nista niste djabe radili.

    Gospodine Saracevicu, Vi kazete da ste u vasoj bivsoj parohiji jako malo bili placeni…..TO NIJE ISTINA…..Vi ste dobro placeni i to dobro znam posto sam bio u Upravi sa Vama tada.
    Nazalost Vi ste izdajica SPC u Australiji, Vi vodite narod u propast i to zbog Vase sebicne osvete.
    Vecina srpskog naroda vas je strahovito osudjivali na mnogim Eparhijskim sednicama…..dali ste zaboravili prvi C.N.S. sa Episkopom Milutinom???
    Sva ta braca i sestre koji su sada zalutali i koji sada pljuju neumorno na nase svestenstvo i Episkopa, vas nekad nisu mogli dusevno podneti….a sada postali su vam najbolji…..a to zato sto Vam sada trebaju zrtve da bi se steklo hleba za stare dane.
    Spominjete Gospodina Dragicevica…..to je stara prica koju Gosp. Jeftovic ponavlja kao papagaj!!!!! Ako je tako kako Vi pisete, zasto onda Dragicevic i O.Stanisa imanju lep medjuljudski odnos????

    Gospodine Saracevicu, moj predlog bi Vam bio da nedirate Episkopa i njegovo Svestenstvo…..oni jos nisu jednu ruznu rec za Vas napisali a Vi kao neka baba….“TRLJA BABA DLAN DA JOJ PRODJE DAN“

  9. Evo matildice ,malo, malo pa neciji vrbov klin.Sve je ovo metez zlog jezika i prljavih misli.Najvaznije je da O.Saracevic nije g..!Cestit svestenik i sa cestitom familijom.Biznisom se bavio i to u ovoj zemlji nije sramota vec ponos ali sta ce mo sa ostalim svestenstvom i njihovim „biznisima „?Da ti dostavimo imena i datume rodjenja ili poreklo imovine da popunis udbaski tefter.
    Matildica brine o necijoj sramoti a tudju sramotu brani pa se svojoj sramoti izlaze .Govori da su drugi dosli iz udbe a njoj glava puna spijunaze ,prica ko izlapeli info -biro,nacisto odlepila sa nekakvim pricama iz naftalina .
    Druge vidi ali zlo koje je okruzuje jos ne vidi .
    Bog stobom vazda bio !
    Pazi matildice da ti ne porastu vatikanski rogovi ,ima pelcera u tvojoj okolini.
    Otac Sracevic nije izdajica SPC, vec cestiti svestenik koji je prevaren od bandita iz SPC i hvala dragom Bogu nasao namestenje kod Starokalendarske grcke crkve a ne kod ekumenista iz SPC.A da vas podsetim da Starokalendarska grcka crkva 1923.god. nije prihvatila rimokatolicki Bozic 25 .decembra i njihovo svestenstvo ne opsti sa Vatikanom kao vladike iz SPC (izuzetak V.Artemije,ostali kako ko neko tajno a neko javno )i nema nikava opstenja sa jezuitima .Postavlja se pitanje zbog cega SPC prihvata Grko -Katolike a Starokalendarsku Grcku Crkvu ne prihvata i vredja u javnim glasilima?Da li episkopcica ima odgovor ,a bio bi red i tebe da informise da ne haluciniras po tastaturi .

  10. E Matilda, Matilda,Vase cinjenice, kako ih vi nzivate nisu nikakve cinjenice, jer ste nesvesno i sami priznali da se “prica”… A kad se nesto prica, to nisu cinjenice. Za cinjenice su potrebni dokazi. A prota Saracevic nije pritv imenovanih lazova o kojima je rec nista napisao i izeno a da za to nema dokaze. Sve ovo sto ste vi ovde natrabunjali, to su stare price iz izmisljene propagande, koja je su tu i tamo u neobavestenom narodu prihvatane jednostavno zdravo za gotovo. Dakle sve ove LAZI koje ste vi ovde samao ponovili, nisu nikakva novost. Sve su one bile sastavni deo i osnova optuzbi protiv mene i to na zvanicnim sudskim instancama kako u Novom Juznom Velsu, tako i na nivou Komonvelta.

    Samo hocu da vas podsetim, da je se svim ovim LAZNIM OPTUZBAMA bavila cak i Kraljevska Komisija Komonvelta Australije za ispitivanje kriminala u gradjevinskoj industriji, i da je slucaj jednostavno sa samo jednom recju ANULIRALA u januaru mesecu 2005. godine.

    Istim oviim LAZNIM OPTUZBAMA bavio je se i Vrhovni Sud za Industrijske Odnose drzave Novi Juzni Vels (Industrial Relation Commission – IRC) i doneo svoju prsudu 1. septembra 2004. pod brojem IRC 4344, ciji dispozitiv resenja prilazem citaocima na uvid. Uzgred da napomenem da ce u mojoj novoj knjizi koju sam pomenuo da je priremam za stampu ceo slucaj g. Stevanovica biti detaljno opisan, i mnogi ce tek tada shvatiti ISTINU u njemu. Vama za ovo nece biti potreban prevodilac, jer vi svakako dobro znate da rec “RUMOURS” znaci bukvalno na srpskom REKLA KAZALA, odnosno da se tu radi o abrovima. A kada jedan Sudija, jednog Vrhovnog Suda jedne drzave to napise u svojoj presudi, vidi se gde je ISTINA, i sta znaci LAZNA OPTUZBA, a to znaci isto ovo sto ste vi napisali. A u produzetku iste recenice pise: “…AND ASSERTION FROM UNIDENTIFIED SOURCES.” I ovo je vama svakako jasno, a za one koji ne znaju engleski pise, DA SU SVE OPTUZBE IZ NEIDENTIFIKOVANIH IZVORA. Tako da sada mozete jasno da vidite odakle su ove vase “cinjenice” kako vi kazete. I zadnja recenica: “NOTICE OFF MOTION DISMISSED” je za vas vise nego jasna, i ona lepo kaze da je sud zavrsen i “pre nego sto je poceo”. A zbog cega? ZBOG LAZNIH OPTUZBI. A u tacki 50 iste presude Sudija doslovce pise: “FOR ALL THESE REASONS, I DECLINE TO MAKE THE ORDERS SOUGHT AGAINST SECOND RESPONDENT (REVEREND FR. DRAGAN SARACEVIC) IN THENOTICE OF MOTION”, sto znaci, da sudija odbija da donese bilo kakvo resenje protiv mene, zahvaljujuci svim NAVEDENIM RAZLOZIMA, ili jednostavnije receno LAZNIM OPTUZBAMA.

    A to ko je potrosio na sudu POLA MILIONA DOLARA, pitajte moje krvopije i grobare u mantijama: Djuru Djurdjevica, Nenada Djurasinovica, Vladislava Djordjevica, Mihaila Knezevica (“episkopa Miltina”). Sa g. Stevanovicom, koji je kao sto vidite sa mnom izgubio sud, pregovore je iza mojih ledja vrsio licno moj grobar u pravoslavnoj mantiji, a vas BRAT LAZOV i to LAZOV NAD LAZOVIMA g. Djuro Djurdjevic koji je dogovorio da mu se isplati “odsteta”, a sve u cilju da se na neki nacin pokaze moja krivica i da za to ja budem opet optuzen.

    Ja sam vam lepo napisao da ste i vi sa vasim komentarima i stavovima potvrdili kome “jatu pripadate”. A pripadate jatu LAZOVA I PREVARANATA, buduci da pokusavate da ih branite, stitite i opravdavate.

    Kao sto vidite svi moji krvopije, ukljucujuci i vas nisu imali priliku da se raduju u pokusaju da mi slomiju kicmu, i da me smeste “iza brave – u zatvor”, cemu se vi cudite, kako je to moguce da posle ovakvog kriminala ne budem tamo?!

    E, sad Matilda moram da vas potpuno razocaram. Posle svega ovoga, na Vrhovnom Sudu se nasala bezboznicka i razbojnicka druzina KLJUCARA koji su ZAKATANCILI Sveti Hram u Blektaunu, posle cega vidimo da je sindrom KATANCENJA CRKAVA zahvatio i vase ljubljene MANTIJASE. Dopalo im se izgleda IGRANJE SA LANCIMA I KATANCIMA. I isto tako, kao sto smo videli i u prethodna dva slucaja, Sudija im na dan izricanja presude kaze: “… vi imate ovde 180 strana vasih podnesaka i optuzbi, protiv o. Saracevica, ali nemate (nazalost) ni jedan jedini DOKAZ njegove krivice ili bilo sta o tome da je o. Saracevic uradio nesto pogresno. Vi cak tvrdite da je on svojevremeno nevalidno postavljen u vasu CSO, sto ja ne mogu da prihvatim. Prvo ne mogu da prihvatim iz tog razloga sto to niste tvrdili punih 15 godina, a tvrdite sada kada je doslo do nesporazuma, (i to je doslo do nesporazuma privi put od kada je on vas svestenik). A drugo, ne mogu da prihvatim, jer ovde imam potpuno validan document; DEKRET o njegovom postavljenju, dok je jos bila Slobodna SPC, potpisan od episkopa Save. Prema tome, o. Saracevic MORA NAZAD U SVOJ OLTAR. A vi imate pravo da promenite brave i katance samo na vasoj privatnoj kuci, a niste imali pravo da promenite kljuceve na njegovoj kancelariji i crkvi, jer je to njegovo radno mesto…” I na kraju u presudi Sudija kaze: “RESPONDENTS MUST TU PAY APLICANT COST OF MOTION”, sto znaci da optuzeni MORAJU DA PLATE sve moje sudske troskove, i to naravno iz svog dzepa.

    Ali nazalost, sta se dogodilo? Djuro Djurdjevic i Mihailo Knezevic sa jos jednim sidnejskim “Satanom”, Vojislavom Gavrilovicem resavaju da se ne samo moji sudski troskovi, vec i NJIHOVI plate iz CRKVENE KASE, a ne iz dzepova ovih KLJUCARA – razbojnika i bezboznika… Ovo vam je Matilda i dokaz, ko je zapravo potrosio POLA MILIONA DOLARA NA SUDU!?

    I kao sto vidite, sve vase tvrdnje u ovim vasim pisanijama su odreda, LAZNE TVRDNJE i naravno bez evidencije. A da su lazne, ptvrdili su, kao sto vidite i najvece sudske instance Australije.

    No te vase tvrdnje me, sto bi ns svet kazao, “ne tangiraju”. Ne “tangira” me ni to sto se ne predstavljate kao ja sa punim imenom i prezimenom i sto krijete svoj identitet. Ali ima nesto sto me “tangira”, a to je vasa tvrdnja: “Znamo mi kako si ti i po cijoj otisao u bogosloviju. Ti si radio za udbu…”

    Ovo Matilda nije samo LAZNA TVRDNJA, vec i uvreda casti, za koju morate biti spremni da je DOKAZETE i na sudu. Ja na ovom portalu kao sto vidite nemam privilegiju, jer on objavljuje i vasa pisma, i kao sto mozete da se uverite da on nije ANTICKRKVENI portal, vec portal u sluzbi iznosenja i svedocenja ISTINE. Medjutim, ukoliko ova vasa pisma ne sklonite sa portala u roku od tri dana, moji ce advokati traziti od vlasnika i urednistva, dostavljanje podataka o vasem identitetu, i vi cete onda imati jedinstvenu priliku da Sudu dostavite tu vasu evideniciju, ili svejedno kako vi kazete “cinjenice” da sam ja navodno “radio za udbu”, pa se onda mozete tim istim cinjenicama i pohvaliti.

    I jos nesto Matilda.
    Posle svih ovih sudova na kojima sam se eto sticajem okonosti nasao, Drzavni Pravobranilac drzave Novi Juzni Vels (Attorney General), postavio me je za SUDIJU POROTNIKA u istom tom Vrhovnom Sudu. U svakom slucaju, Drzavni Prvobranilac je taj koji najboje zna koga tamo postavlja. A sigurno ne postalja one koji su “radili za udbu”, ili one za koje se vi u cudu pitate, “…kako vec nisam u zatvoru?”

    Prota Dragan Saracevic

  11. Помаже Бог.
    Читам и даље у неверици колико због неких предрасуда може далеко да се иде.Поставих и неке цитате колико је гордост опасно и погубно искушење, колико је добра врлина смирење које господин Сарачевић на жалост нема.
    Видите господине да се рекла казала не исплати, да се лажне прозивке на туђ рачун не исплате, јер ето дођосмо до праве истине. Хвала матилди на томе и на лепим речима упућене мени грешној.
    Овде видим није само мета поштовани Владика Милутин и прота Ненад, већ се баца љага на читаву СПЦ, чак је неко одавде помиње и као “издајничку“ а хвалише нека истинита црква. Ако је тако онда испада да су све владике издајице са свештенством. Посебно ме боли што по том принципу ту спада и владика Артемије и сви они дивни духовници које многи народ поштује.
    Ако је овај сајт постао за то да се рекламирају грчки старокалендарци, а да се вређа СПЦ, ја сам разочарана.
    У реду је рећи да је екуменизам зло, и да сви они који га заговарају не раде за добро СПЦ.Из ваших речи господине Сарачевићу и оних који вас бране се лепо види да сте противници СПЦ-а и заговарачи неке друге скупине људи коју ви називате “црква“. При томе не бирате средства и говорите неистине, које ето и изађоше на видело.
    Немојте мислити да смо ми из Србије слабо обавештени и да не знамо ко је ко.
    Хвала на понуди да будем ваш дописник, нисам заинтересована, јер не припадамо истој цркви.

    Свако добро, Матилди још један поздрав.
    Ната

  12. Zahvaljumen se na “ lepoj besedi“ G. Saracevicu…..zaista prilci jednom gospodinu i bivsem svesteniku kojem sam nekad ljubio ruku !!!!!

    Izvolte, dajem Vam pravo da pokrenete sudsku parnicu protiv mene i sa velikim zadovoljstvom cu se braniti protiv svih onih koji napadaju moju SPC,Episkope i nase svestenstvo.
    Nisam ja zapoceo temu, Vi to pricate i klevetate vec 5 godina i ljudi nece da imaju posla sa Vama….ali kad se nadje neko koji je spreman da Vam odgovori, Vi odmah pretite sudom!!!!!

    Ja se nebojim pravde i istine……Vi niste pokupili svu dokumentaciju iz Blektauna,ostalo je ipak nesto sto ce biti korisno za taj „sud“ sto vi spremate a „price“ sto spominjete se odnosi na ljude koji znaju cinjenice i spremni su da budu svedoci na toj vasoj „sudskoj parnici“.

    Vidim da vas moj identite jako zanima……niste sigurni dali sam „on“ ili „ona’……zasto je to vama vazno????
    Cini mi se da ste malo „pobrkali loncice“……rec „matilda“ je Australijanski satrovacki govor koji se odnosi na „prtljag“ koji „swagman“ nosi preko ljedja kad ide u traznje posla.!!!!!!!
    Ja moj identite NE KRIJE, kao sto vi to kazete…..ja se ponosim sa mojim identitetu, nikada nisam prekrsio nikakav zakon, nisam bio optuzeni od polocije, nije me niko davao na sudove……..osim sto sam 5 puta sluzio kao porotnik na Sudu…..dva puta kao „Naglednik porote“…….tu duznost je duzan izvrsiti svaki gradjanin ove zemlje , po zahtevu Drzave…..i svaki gradjanin koji je uveden u Drzavni Gradjanski Spisak moze ocekevati poziv da sluzi na Sudu kao porotnik……nije mi jasno zasto vi to isticete kao neku veliku cast????????

    Ja sam se registrirao na portali Novinara De, samo da be mogao dati moje komentare na razne teme a ne da budem dopisnik kao sto ste Vi pa zato Vi morate dati vase pravo ime!!!!!……. Od mene je portal samo trazio „koristno ime, lozinku i imail adresu „……nije mi jasno zasto trvrditeda se ja krijem ??????

    Vi ste taj G. Saracevicu koji vredjate mene i kazete da sam „krvopijac“ i cak i mog brata koji nema veze sa vama niti sa ovim portalom.
    Pisete mi “ vas brat LAZOV i to LAZOV NAD LAZOVIMA – Djuro Djurjevic…..“ ovaj spomenuti NIJE moj brat ali moj brat je vec informisan o vasem javnom napadu pa verujem da ce i
    on imati prava na toj sudskoj parnici sto Vi spremate.
    Ali kad sam vec kod Djure Djurdevica, njemu treba da ste zahvalni jer vas je on spasavao na Sudu sa cime je ucinio medvedju uslugu Crkvi….pa i Miordag Peric.
    Da nije bilo Djure Djurdjevica Vi bi izgubili Sud a danas bi Crkva bila bogatija za pola miliona dolara i nebi bilo ovo rasulo medju narodom……..SRPSKA BRUKA!!!!!.

    Samo da vas podsetimo kada ste ispunjavali papire za Vizu za ulakak u Australiju , a kasnije i u Americkom Konzulatu u Melburnu, zar niste bili upitan u vezu clanstva komunisticke partije Jugoslavije? Zasto su vam to pitanje postavili u Americkom Konzulatu i priznali ste da ste dugo clan…….zar ste zaboravili da postoje svedoci koji su bili sa Vama tada??????

    A kad govorimo o Vasem postenju…. jos da Vas podsetim kad ste doveli Velju Ilica u Australiju i koji vam se pozalio da ima neki novac u Moskovskoj Banci i ne zna kako
    da prebaci taj novac…..Vi ste mu se ponudili, kao dobar prijatel i „svestenik“ da mu pomognete i on vam je dao svu bankovsku dokumentaciju. Posle odredjenog vremena kada je Velja nazvao, „Pope, gde su moje pare?“……sta ste mu Vi odgovorili……“Veljo brate provizija“. VELJU JE KOSTALA PROVIZIJA DVE TRECINE, bar kako on to kaze a citaoci mogu Velju Ilica nazvati telefonom pa neka cuju direktno od njega..
    Siguran sam da se secas kad si rekao….“fala Bogu dodje za Vladiku moj Sumadinac, Vladika Milutin, dosta mi je ovih BOSANACA……moji pravi Sumadinci nisu srbomrsci preko Drinskih Srba kao sto si ti“. I tada ste me uverili pa neznam ni po koji put, da ni kao covek niste na visini niti se drzite crkvenih zapovesti.

    Zar ne vidite da svaki citaoc ove potale primeti kojim se sve recima koristite…..KRVNIK, GLAVOSECE, LAZOV, LAZOVI, LOPOVI, MANTIJASI, PREVARANTI, SUD, SUDOVI,KRVOPIVCI,LAZOV NAD LAZOVIMA, JERETICI…..itd!!!!!!
    Omalovazete cestite ljude i svestenike za koje pouzdano znam da su cestiti i koji se mogu uvisiti medju najboljim Srbima i domacinima u Australiji, a uzdizete neke ljude jadnike i bezumnike, a imena i ne treba im spominjati jer ne zasluzuju da ih spomenem.

    A koliko ste bili posten u parohiji Svetog Nikole u Blaktaunu i dok ste se uvlacili u probleme….casni ljudima koji su gradili Svet Hram, pok. Bogdanu Bolti, Mitru Rebicu, Ziki Marinkovicu i ostalima ( ja da sam hteo da se uvlacim vase bi me pertle docekale ) da sagradite Srpski Centar…. i tada sam znao da ste to radili samo zbog saopstvenog interesta………..a i u Kabramati ste slicno poslovali i zato ste isteran………Da bi samo mogao pok. Vickovic da ozivi pa da i on progovori u ovom portalu!!!!!.
    Kod vas se neradi o OVCAMA KAO DUHOVNOM STADU…VEC O VUNI.
    To samo nevide oni koji su u istom „sosu“ kao Vi…..odpali ste svi od blagocestive vere.

    Mozda se i ja neslazem sa nekim stvarima sto se desava i zbiva u Crkvi i kakvih sve velikih problema ima. A KADA TO CRKVA NIJE IMALA PROBLEMA?????…..OD NJENJOG PAMTI VEKA DO SADA. Ima ko o tome da misli, da brani i sacuva ono sto su nam Sveti Oci ostavili.
    Niste pozvani ni Vi ni vasi istomisljenici, da brukate Srpski narod i nasu Crkvu kroz vasa pisanja po internetu.
    Bavite se onim scime ste se i do sada bavili tako da policija i Sud imaju posla.

    Da Vam priznanje da ste sposobni – jeste.
    Svaki prosecan vernik zna da razlikuje dobro od zla i istinu od lazi.Majstor ste da pomesate istinu sa neistinom i da tako zbunite ovaj jadan verni narod.Opste je poznato da je POLU ISTINA OPASNIJA OD NEISTINE!!!!!
    Zar nevidite da vam se navukla mreza na oci i da ste u mraku. Potrazite svetlost u nekom skromnom Manistiru. Ja sam uveren da znate da dobar vernik nikad ne sablaznjuje drugoga tako javo i baca kamenje a SAM JE GRESAN.

    ZAISTE NEMAM NAMERU DA VAS UVREDIM I POVREDIM NEGO MI JE ZELJA DA RAZMISLITE DOBRO I POKUSAtE DA PRODNADJETE PUT I NACIN DA SE IZBAVITE…….TAKO CETE MOZDA POMOCI NEKIMA U VASEM OKRUZENJU…….A NAZALOST, ZA NEKE JE MODZA VEC I KASNO.

    Ja samo trazim od vas da prestanete da vredjace GLAVU MOJE CRKVE,MOJU PRAVOSLAVNE VERU i NJENO SVESTENSTVO A Vi i vasa Grcka Staro-Kalendarska Pravoslavna CRKVA BUDITE BLAGOSLOVLJENI OD MILOSTIVOG BOGA.

    Samo jedna malo isprava………..AFERIN ne AFERIM!!!!!!!!!

    Bata sa Matildom preko ledja!!!!!!!!

  13. @Nata „razumem da kritikujete vladiku Irineja i sama nemam nikakvo misljenje o njemu slicnim novotarima i rekla bih izdajicama roda svog“-IZJAVA STOLECA,nekoliko STOLECA.
    Znaci ima ih jos ,pa kako vi ocekujete da vernici ostanu sa tim izrodima u SPC.Pravi vernici se sklanjaju od novotaraca iz SPC ,pa mnogi se priklonise Starokalendarskoj grckoj crkvi.
    „Nemojte misliti da smo mi iz Srbije slabo obavesteni i da ne znamo ko je ko „-kaze Nata -a nama puca kais sta vi znate -Vidim sta znas o vladici Irineju pa ga jos drzite da unistava cistotu vere koja je u Slobodnoj Pravoslavnoj crkvi gradjena i cuvana 45 godina .Vidim sta znas o Atanasiju koji svoga brata u Hristu protera sa Kosova. Sto njemu ne napisa koje pismo ,pa onome Lavrentiju ,pa onome Atanasiju ,pa Pohomiju ,pa pisi i Patrijarhu .Pitaj ga sto dozvoli da mu se izdajnici-kako rece roda svoga i novotari setaju po srpskim crkvama.Njima ti drzi veronauku ,nemoj nama ,znamo mi da odvojimo veru od nevere.
    Dopisuje se Nata sa matildom-ulepsavaju neistinu jedna drugoj ,pa pljuc po Starokalendarskoj grckoj crkvi ,pa pljuc po Novinar.de ,pa Saracevic joj kopa oci istinom ,pa zna ona ko smo mi.Pa joj zao vladike Artemija -ajde pricaj nam malo o tome.
    Kada budete „Ocistili“ novotarce i izdajnike iz SPC,ti se Nato nama javi …a dotle ce mo mi cuvati cistotu Pravoslavne srpske vere onako kako su je cuvali nasi cestiti Srbi pose 2-svetskog rata i posebno 1963 pa do danas.
    Hvala dragom Bogu da ne pripadamo istoj crkvi .Ti pripadas onoj gde su izdajnici i novotari o kojima nemas nikavo misljeneje,pa sa njima kada se molis nista bolja od njih i nisi .A mi takvima ne pripadamo i sa takvima se zajedno ne molimo.
    A sto se tice vladike Artemija -nemoj ga trpati u isti kos sa ostalim vladikama -Bog i sesirdzija ne idu zajedno.Kazao je on svima sta misli i ko ste vi iz SPC i nije on sa vama .Ali ako je vama tako lakse vi mislite da je sa vama.
    Svako dobro od Gospoda svima.

  14. Uvazena sestro Nato, Vrlo je interesantno, da Vi onako lepo citirate Svete Oce, a da ne prihvatate Hristovu Istinu i Njegove reci iz Svetog Jevanjdjelja. I vrlo je interesantno, da Vi prihvatate Matildine LAZI, odnosno kako rekoste rekla kazala, a ne prihvatate argumente, svedocanstva i dokaze na relaciji LAZI i ISTINE.

    Ovo me navodi na zakljucak da Vase reci nisu u skladu sa Vasim delima, i da je Vasa vera, samo vera na recima a ne i na delu, isto kao i Vasih “ljubimaca” g. Djurasinovica i Mihaila Knezevica. A Sveti Apostol Jovan Bogoslov kaze u osamnaestom stihu trece glave svoje Prve poslanice: “Decice moja, ne ljubimo recju i jezikom, nego delom i istinom.”

    A sto se tice SMIRENJA, ono se moze i glumiti, pa je izgleda danas to iz mode preslo na javnu scenu u SPC sa ovakvim “episkopima” LAZOVIMA kakvi su Vas kako rekoste “cenjeni Milutin” i “cenjeni o. Nenad”.

    Inace uvazenu gospodju “Matildu” prilicno dobro poznajem kako po njenim delima tako isto i licno, bez obzira sto kao i Vi krije svo identitet i predstavlja se, da je cas iz Kanbere, cas iz Vodonge, a cas iz Blektauna.

    Vas mozda ne poznajem, ali bi za Vase “smirenje” bilo bolje da se potpisete sa punim imemom i prezimenom, jer ako vec tvrdite da govorite ISTINU, zasto ne kazete ko ste, pa se tako moze ispostaviti da se i nas dvoje vec dugo poznajemo.

    Nisam trazio da budete “dopisnik”, nego samo sakupljac citata iz riznice Svetih Otaca.

    Na kraju, vidim da ste vrlo lako podlegli pod Matildin “uticaj”, jer ste promenili i nacin obracanja i moga oslovljavanja, postavsi tako i njeni istomisljenik. Verovatno Vam, vidim prija njena “pohvala”, ali Vam ipak ne bih savetovao da ostanete i u “njenom jatu”. A ako ste i Vi deo toga jata, onda Vam tu niko ne moze pomoci, pa ni Vasa ekskurzija u hriscansko – pravoslavno “smirenje”, i kad tad njemu cete “odleteti.”

    I na kraju da ne propustim da Vam se zahvalim, jer Vasim javjanjem u ovoj polemici zajedno sa “Matildom”, drzite i ovaj “DEKRET” prilicno dugo u zizi interesovanja, cime prosirujete i krug njegovih citalaca. A citaoci, kao citaoci, imace sa cime i da se upoznaju, i imace sta da saznaju, i sta da nauce od ovakvih “pastira”, odnosno najamnika i glumaca na otvorenoj pozornici SPC.

    prota Dragan Saracevic

  15. Циљ новинар.де није да се аутори, коментатори и читаоци међусобно вређају и клеветају. Надамо се, да се са овим сви слажемо. Даље коментарисање овог чланка из наведених разлога више није могуће. Увредљиви коментари биће избрисани-кориговани. Још једном подсећамо на правила портала:

    ————————————

    Poruke na portalu novinar.de predstavljaju stavove i mišljenja autora, a ne vlasnika portala ili njegovog uredništva. Novinar.de ne odgovara za sadržaj poruka niti za stavove iznesene u njima. Nije dozvoljena upotreba materijala koji su zaštićeni autorskim pravom. Uredništvo i novinar.de tim ne može da odgovara za takve materijale a odgovornost će snositi isključivo korisnik koji ih je postavio.

    —————————————
    С.Марјановић

  16. Помаже Бог.

    Слажем се Ђурђа, Богу хвала те ми не припадамо истој Цркви. Видим да си се јако узнемирила, јер изгледа да те боли истина. Пишем ја Ђурђа и врло сам активна свуда где треба и где се брани Светосавље. И не само пишем, већ и присуствујем скоро на свим скуповима, што за тебе Ђурђа не бих рекла, па ти је тако лако да окренеш СПЦ леђа и назовеш је издајничком. Видим да ти смета што помињем име великог владике Артемија, па ето и опет ћу га поменути, јер сам уз њега и телом и душом и свуда где Вас није било или нисте смели бити, ја сам ето грешна била привилегована да будем с тим монаштвом више пута и на различитим скуповима.
    Ђурђа јадно је користи ову ситуацију у СПЦ, да би пропагирала ту твоју “цркву“, а храбро је ухватити се у коштац с проблем и ту на лицу места бранити и чувати оно што нам у Аманет остави Свети Сава.

    Друго, Ваш стил писања, увреди оног што истину пише толико је мизеран, да ми је веруј мрско и полемисати са теби сличнима. Хтедох ти добронамерно рећи да не испадаш смешна да сам ја и те како активна у одбрани Светосавља и пишем свуда где треба. Лаж и лицимерје презирем и увек ћу презирати.
    Мир у души, радост и љубав у срцима од Бога свима желим.
    Ната

  17. Очекујем да ће мој коментар бити објављен, јер не садржи увредљиве ноте, а прозвана од стране учесника у коментарима, па и самог г.Сарачевића.
    Ната

  18. E “Matilda”, “Matilda”,

    Bio sam prezauzet, pa je to razlog sto ne stigoh da vam odmah odgovorim. I da vam odmah na pocetku kazem,ovo ce biti zadnje.

    Na sve ovo sto ste vi natrucali u vaseem zadnjem pismu, na ovo se zaista nema sta mnogo odgovarati, posto je sve nebuloza do nebulose, i potvrda vase zle namere okovana lazima – izmisljotinama. Prvo nije tacno da pretim sudom ovako kako vi tvrdite, jer bljuvotine su bljuvotine a uvreda je uvreda i ja sam bio konkretan. Ponovo ste pokrenuli pitanje “udbe” ali sada preko “clanstva u komunistickoj partiji”. Ne brini Matilda, i to ce biti objasnjeno, dokumentovano u mojoj novoj pomenutoj knjizi, a ne ovako. Ovde vi pljujete ovim oprobanim ispljuvkom, isto tako i na veliku vecinu srpske intelektualne elite koja je u zadnjih dvadesetak godina potrazila uhljebije u Australiji, a koji su isto bili clanovi te partije. I to gotovo svi po sili prilika, posto nam je u Otadzvini takva bila drzavna vlast. A i danas nije bolja. I znate nesto; trebate razlikovati “clanove partije” od komunista, ili danasnjih neokomunista. Oni svakako nisu isto. Dali po vama treba da satanizujemo sve te ljude? Dali i tu ne lezi uzrok nase srpske nesrece, gde je vrlo mali broj tih istih, koji su iako iskreni vernici prisao crkvi u dijaspori?
    A sad, pitajte vaseg “brata lazova”, g. Djuru Djurdjevica koji kaze da je njegova protinica zavrsila pravni fakultet, ako opet ne laze, dali je i ona morala da polaze na prvoj godini “Marksisam”, koji je bio obavezan predmet na svim fakultetima u to doba. Cak je u to vreme bio obavezan i u srednjim skolama, a da bi dosla do fakulteta,moralajei taamo uciti marksizam. Po vasem, svim tim ljudima trebalo bi ni manje ni vise odrubiti glavu.

    Sto se tice vaseg identiteta, pored toga sto sam vas malo ili nimalo poznavao, tek kada sam vas malo bolje upoznao onda me je i zanimao, ali sve dotle dok niste pokazali svoje pravo lice. A lepo sam vam sve napisao u nasoj prepisci preko nekadasnje prezentacije “Serbsinsydney”.

    Vidim po vama ispade da je moj grobar bio taj koji me je “spasao na sudu”, a ja vam u proslom pismu objasnio ko je glavni krivac za sudske troskove, ko je proneverio Skolski Fond “Bogdan Bolta”… i ostalo. On je ustvari dogovorom sa umetnikom, imao nameru da pokaze da sam ja glavni krivac, sto je mnogome i kod mnogih uspeo. Naravno, i vi imate svoju izmisljenu istinu, jer vam je on blizi od istine, a koja je sastavjena sve od lazi do lazi.

    A sa Veljom Ilicom, to je zaista izmisljotina kakvu ni u fantasticnim filmovima ne bi mogla biti izmisljena. Jeste, ja sam uz pomoc nekoliko prijatelja, Velju licno doveo u Australiju, i bio je licno moj gost. U mojoj kuci je konacio. Ja sam mu organizovao sam susret sa poslanicima lokalnog i saveznog parlamenta, uz pomoc prijatelja sa ministrom za emigraciju, sa drzavnom komisijom za ekonomske odnose sa Evropom u Saveznom Parlamentu, a ovu bljuvotinu i novac koji pominjete to zaista nema veze s vezom ni sa mozgom. Dali mislite da je Velja Ilic toliko lud da bilo kome da, kako vi kazete “svu svoju bankovsku dokumentaciju”? I jos nesto, vi vrlo dobro znate da se u Australiji svi bankovni racuni mogu proveriti ako to zatreba. A Bogami, ako zatreba, to ce biti dodatak na “udbu”… Mislim da ste me razumeli.

    A sto se tice ovih nebuloza o vladiki Milutinu, da sam ja ovako govorio, naravno da i to nije istina. Prvo, vas Milutin nije sumadinac, a svi moji parohijani sirom Australije i Amerike, vrlo dobro znaju da ja nikada nisam bio “local-patriota”, i da nisam po tom principu delio ljude, kako to mnogi u dijaspori cine.

    Ja sam ih samo delio na dobre vernike i LAZOVE, i kao sto vidite, tako ih i zigosao, sto opet vidim vama ocigledno smeta. A tako je i Spasitelj radio, o takvima govorio i takve opisivao… Preko mojih usana nikada u mome zivotu nije presla rec koju vi pominjete “prekodrinski Srbi”. To su drugi potencirali, verovatno imajuci u vidu da je procenat svestenika iz Srbije u odnosu na sve ostale iz, danas ostalih srpskih zemalja manji.

    Nazalost Matilda ovo sto vi pripisujete meni, da ja manipulisem poluistinama, vise je nego ocigledno da je to deo vaseg zanata, koga vi cinite vrlo nevesto, jer laz je vrlo providna, a to je vas tendencija. Ja nikada nista nisam radio tajno, a sve sto sam govorio, pisao i radio bilo je javno, imajuci pred sobom primer moga Spasitelja i Ucitelja. Prozovite, i neka se javi neko koga je prota Saracevic ikada slagao, ikada obmanuo, ikada manipulisao, ikada iskoristio, prevario, odstetio itd… itd…

    I na kraju, ja mojim pisanjem nikoga ne vredjam, nego iznosim argumentovano i dokumentovano LAZI pojedinih crkvenih velikodostojnika i svestenika, pod mojim punim imenom iprezimenom, a sto ni u kom slucaju ne znaci ovo sto vi tvrdite. A to sto ISTINA nekoga boli, to je drugo pitanje.

    Savetujem i vama da budete strpljivi. Sacekajte knjigu koja ce biti Prilog za istoriju SPC u Australiji za njen najnoviji – “razbojnicki period”, period vladavine crkvene administracije olicene u Mihailu Knezevicu, Djuru Djurdjevicu, Vladislavu Djordjevicu, Nenadu Djurasinovicu, Irineju Dobrijevicu, Miodragu Pericu…

    Bas dobro sto pomenuste Miodraga Perica. Taj hipokrit je dosao na sastanak koji je navodno trebao da sprovede odluku “episkopa” Irineja o kupovini crkve u Liverpulu, a da tu kupvinu rasturi zajedno sa Djurom Djurdjevicom, da bi posle toga u istom tom Liverpulu i u istoj toj crkvi, isti on vodio i glavnu rec… I to ce poglavlje biti detaljno i dokumentovano obradjeno u mojoj pomenutoj knjizi. I jos nesto, da nije bilo moga angazmana, vasi vozljubljeni “pastiri” i “duhovnici” nikada tu crkvu ne bi kupili. Ne bi dali da se kupi, jer iako je “episkop” Irinej bio dao blagoslov, morao je da ga povuce. Ali kada sam se ja pojavio, registrovao Crkvenu Opstinu, on se onda, srpski receno uplasio, i bio primoran da odobri kupovinu. Da Matilda, ISTINA je da sam ga ja prisilio na tu odluku, koju mi “sidnejski mantijaski klan” sa mojim “glavosecom” Djurom Djurdjevicom na celu, nikada nece oprostiti.

    Ali Matilda, nije vazno sto su oni mene “ubili”, “delkaratorno rascinili” “satanizovali”… ja sam se za tu kupovinu izborio i svesno se zrtvovao, da bi liverpulski Srbi, stradalnici i prognanici sa svojih vekovnih ognjista, imali svoju bogomolju. Saznace i oni, koji ne znaju, a mnogi je i znaju, uskoro i tu ISTINU.

    prota Dragan Saracevic

GENOCIDE REVEALED
logo
Писанија Грешног Милоја
Проф. Др. Миодраг Петровић

Проф. Др. Миодраг Петровић

КРОТКИ ЛАФОВИ!
Антиекуменистички сајт

НОВИ Антиекуменистички сајт

„СТРЕЉАЊЕ ИСТОРИЈЕ“
logo
ПРАВОСЛАВАЦ 2017
ГЕНОЦИД
ЈАСТРЕБАРСКО 1942
БОЈКОТ НАРОДА – документарац
новинар.де
Loading
КОРУПЦИЈА, ВЛАСТ, ДРЖАВА
logo
АГЕНЦИЈА ЗА БОРБУ ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ
logo